Τρίτη 6 Μαρτίου 2012

ΔΩΡΕΑ ΙΝΤΡΑΛΟΤ


Αγαπητή κα. Βουτσινού,

Σε συνέχεια της επικοινωνίας σας, η INTRALOT με ιδιαίτερη χαρά επιβεβαιώνει ότι έχει προσφέρει το άλογο που κέρδισε στο πλαίσιο της κλήρωσης λαχνών της ΕΙΔΙΕ, κατά τη διάρκεια της εκδήλωσής της την Κυριακή 4 Μαρτίου 2012, σε εσάς και τον Γ. Συρινίδη, που αποτελείτε ως βραβευμένοι νέοι αναβάτες έμπνευση και πάθος για την εξέλιξη των Ιπποδρομιών στην Ελλάδα.

Θερμά συγχαρητήρια από την Εταιρία μας και τον κ. Γιάννη Γάγγα, Διευθυντή Ιπποδρομιακών Στοιχημάτων, για την πορεία σας μέχρι τώρα και ευχόμαστε το άλογο που σας προσφέρουμε να σας φέρει καλή δύναμη και τύχη στους επόμενους αγώνες σας!

Με εκτίμηση,

Head of Public Relations and CSR

INTRALOT S.A.
[A]   64, Kifissias Ave. & 3, Premetis Street
      15125 Athens, Greece





ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΗΣ INTRALOT ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΟΛΥΤΙΜΗ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥΣ ΑΥΤΗ Η ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ ΦΟΡΑΔΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΣΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΝΑ ΕΧΩ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΑΛΟΓΟ ΠΟΥ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΣΥΜΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ  . 
ΕΝΑΣ ΟΙΩΝΟΣ ΣΕ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΜΕΝΑ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΠΟΛΥΤΙΜΗ ΣΧΕΣΗ ΑΛΟΓΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΧΑΡΗ ΣΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΑΥΤΗ ΤΗΣ ΙΝΤΡΑΛΟΤ.
ΤΟΥΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΕΝΘΑΡΡΥΝΣΗ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩ ΟΤΙ ΘΑ ΚΑΝΩ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΛΟΓΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΤΥΧΕΡΟ ΑΛΟΓΟ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΛΩ ΤΑ ΔΥΝΑΤΑ ΜΟΥ ΝΑ ΤΙΜΗΣΩ ΜΕ ΤΙΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΜΟΥ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ ΤΩΝ ΙΠΠΟΔΡΟΜΙΩΝ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΠΙΣΗΣ ΤΟΝ Κο ΚΟΥΤΣΟΜΥΤΗ πρώην ιδιοκτήτη της φοραδίτσας , Την ΕΙΔΙΕ αλλα και τον ΟΔΙΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΤΟΝ Κο ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟ ΤΟΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΜΟΥ ΠΟΥ ΔΕΧΘΗΚΕ ΝΑ ΜΕ ΣΤΗΡΙΞΕΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ 
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ, 
ΚΑΛΗ ΥΓΕΙΑ 
ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΠΡΟΟΔΟ 
ΣΤΗΝ ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ SWIFT BREEZE!!

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΚΟΥΚΛΑΡΑ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΜΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου